Saturday, 1 September 2012

janji tak ditepati...!!!

assalamualaikum and selamat petang smua...

hari nie myb hari akhir aida berada di temerluh....then aida ade lunch dgn si dia yg aida sayang...tapi  si dia menghampa kan aida.....dia g men snoker...sampai dah x ingat yg hari nie nak kne jumpa aida...yang aida nie...tnggu lah mcm tunggul.....bertapa sakiiitt nyeeeee hati nie.......
naseb baik lah aida x lapar mne....niat jmpe dy uh bkn nk mkn pon...just nk jmpa wat kali terakhr jep....coz aida nak kene g plkn ahad depn.....dah laa x dapat jmpa dia slma 3 bulan....dia pulak buat  aida macam nie....
aida sanggup x blk kg hari smlm...coz nk jmp dia hari nie...tapi ini yang si dia bagi kat aida.......
saabaaaaaaaarr!! jep lah dapt pkwe yg x pndai nk phm hati dan perasaan org.... hhhhuuuuuuuuuuuhhhh!!!!!!!
luluh hati ku ini.....(jiwang laa pulak) huhuhuhu......

 mood memang tengah marah giler niee......
 
dalam marah tu ade sedih nye jugak....

marah mcam mne pon..hati nie tetap syg....
i love u sayang...

thank you kerana sudi membaca
..............