Sunday, 26 August 2012

aidilfitri 2012

raya tahun ni sangt bermakna bg aida...smua fmly ada balik beraya di kg..tahun nie aida berya di jengka family seblh ibu..adik2 ibu smua ada balik...sebelum ni aida beli baju,kasut,tudung n lain2 gna dwt ibu..tapi thn ni berlainan pula...aida beli smue tu gna dwt aida sendiri...ye laa..dah berkreja...x kan nak guna duit parent ag kan...bila guna duit sendiri ni ..bebas utk belanja..x kira harga mahal mana pon masih boleh beli...
bukan barang keperluan aida sahaja yang aida mampu beli..malah..baju adik pon aida boleh tolong beli...
tapi yang paling best sekali..aida bagi duit raya.....baru thn pertama kerja dan umo pon masih muda..aida dah mula bagi duit raya dekat adik2 n sepupu2 aida...so bajet aida raya tahun ni..bayak la jugak bab dah berkerja..gaji aida pon mapu untuk saport smue tu.....

selepas solat raya ..kami salam raya sambil bergambar,aida kalau bergambar bagi la kat aida..minat sangat  post... 
ni gambar famly kesayangan aida

ni tok wan n nenek aida yang sporting 

ibu n abah  bersalaman memohon keampunan 

kami keluarga yang bahagia.baju raya famly aida x sedondon pon tahun nie....
tahun sebelum2 nie pon memang x pernh sama pon..melain kan adik2 yang lelaki jep...lihat lah...baju ibu n abah aida pun x sma.....ibu memang x suka utk berpakain sma ....huhuhu...

aida ada adik sedara yang sindrom...tp dia cerdik taw....umur dia 4 thn...dia pun baru dpt adik...tapi adik dia ok lah ... syang giler dy kat adk dy,.....best jep tngk dyorg....kecik2 pon dah taw erti kasih sayng...wwaaaahh...best kan.....nama dia mohd akil irfan..adik dia mohd zarif irfan...

makcik2 aida yang cantik lagi sporting

aida ada adik sedara yang cute..dy chaby giler taw...dia marah kalau aida panggil dia adibah noor 
hahahahaha...baru darjah 3 tapi berat dia dah mencecah 41kg...
berat giler kan.....???
 dia yang pakai baju warna pink uh....gambar dia sorang x de laa pulak
............
nie lah gambar kaum hawa famly aida sebelah ibu....

 adik yang ke2 .... bdak nakal...

menjelang petang.ibu n makcik aida g beraya rumah jiran..aida x dapat folow bab kne jaga adik 
sedara dan jaga rumah...
hehehehehe..org suruh buat kerja..aida sibuk bergambar kat luar rumah..
letih pakcik aida melayan aida bergambar......hahaha....
ni lah gambar2 aida yang pakcik aida snap...wawawa...berbagai-bagai ada...






dah laa...malaz nk uplod smue pic aida yang bayak tu..yang nie pon dah cukup...x perlu bayak2..
buat penuh page jep....hehehehehee...

hary raya ke dua aida dh balik bera..rumh atok belah abah pulak...famly belah abh memng rmi giler....so happy lah jugak.....hary rya ke dua tu..atok aida ada buat knduri aruwah sikit....
 tapi aida x dew pic lah nk syer..coz aida x snap pon..ag pon aida x berpe ngam dgn fmly abah..al maklum lah..kita nie dok kg...budak kg lah kata kan...dyorg budk KL ..so dy pandng rendah lah kat kita yg dok d kg nie....tap ppw pon aida x kish pon....biar laa ape org nk kata ..asl kan hidup aida hapy....


okay ...lah pai sini jep ctew aida....nanti aida post lagi........... :)
selamat hari raya maaf zahir dan batin

No comments:

Post a Comment