Friday, 31 August 2012

penat letih kau nanti

assalamualaikum....
tidak lama lagi..sampai lah giliran aida untuk harungi smua ini....macam2 perasaan ada di hati ini.....
tak sabar,takut,x nk pergi..smua ada...tapi nak mencuba.....huhuhuhu...mcm mne laa eak keadaan aida bila berada di sana...tak dapat aida bayangkan...coz ..masa sek aida memang x pernah join aktiviti2 lasak2 macm nie...sukan pon aida x aktif......hhhhmmmmm....

nk kene berkawat lah..
PLKN1
member2 aida yang sudah pergi cakp...
dalam banyak-banyak aktiviti, yang paling best adalah aktiviti air. Semua peserta akan diajar untuk lebih confident berada dalam air. Kalau tak reti berenang takpe, memang kena pakai life jacket sebab kolam atau tasik tu sangat dalam. Kemudian setiap orang diberi peluang naik kayak dan juga rakit. Sangat best, senang je pun haha. Oh ye, ada juga pertandingan lumba rakit dan kayak antara kompeni. 

Aktiviti Air PLKN
Kayak PLKN


Selalu dengar, kalau masuk PLKN dapat menembak kan? Haah memang betul. Rasanya tu kali pertama dan kali terakhir lah kut hehe. Jangan risau semuanya akan diajar. Bawah ni gambar kelongsong peluru. Kat lapang sasar tu memang berlambak kelongsong peluru ni, tapi tak dibenarkan untuk dibawa balik ke kem ;)
Kelongsong Peluru
Lapang Sasar Menembak PLKN
ambik ko...kne menembak pulak...tpi..tngk..macam best jep...

smue tu saya kne bwt nanti....tapi bukn nie jep...bayak lagi taw....hhuuuuuuuuuuuuhhhhhh....!!!!!!!!
pengsan di buat nye......gelap lah muka blk t.....

ibu aida berat hati nak lepaz kan aida untuk pergi.....aida sendiri pon x yakin pada diri aida.....coz aida sblm nie pernah opretion sebayak 2x....hebat x????? hehehehe....
so surat doktor te ade lah....antara boleh or x boleh jep nk gna kan surat tu.....
kebayakkan mmber aida yang pergi..penyakit seperti asma,sakit jantung n buah pinggang jep yg x boleh g...klaw sakit selain dari tu..kene pergi.....sakit aida nie pon..blh memudart kan keshtn aida......x perlu lah aida nak cakap aida oprtion kat bhgian mna....oky....sory x dpt nk bg taw.....

bye2....selamat tengah hari
selamat membaca.....kalau entry cam bosan bagi korang...aida mintak maaf k... kalaw blh..korng komen2 lah ape yg ptot.....ok...thank you.....

2 comments:

  1. xpe,
    cari pengalaman...
    tahniah dpt plkn, xsemua org dpt peluang pi huhu..
    enjoy !

    ReplyDelete